sobota 13. října 2012

Designblok 12 - můj 3.den - Šporkovský palác

Jelikož jsem byla minulý týden nemocná, tak se mi nezdařil plán užít si pořádně Designblok. Na třetí den jsem bohužel vybrala Šporkovský palác, který prezentoval nejvíce značek, designerů a ještě k tomu byla sobota. Vybrala jsem si nejmíň vhodný den v nejnevhodnější dobu, proto se mi nepodařilo moc fotek a celkově jsem nebyla tak nadšená jako z Kafkova domu nebo z Clam Gallasova paláce. Je fakt, že ani minulý rok jsem nebyla nadšená z prezentace firem ve Šporkovském paláci. Opět záleží na penězích, jak si může daná značka vyzdobit svoji místnost, ale i s málem se dá zaujmout. Snad se bude líbit i těch pár fotek, které se daly udělat v davu lidí.
Jan Plecháč & Henry Wielgus
Jan Plecháč & Henry Wielgus
 
Věra Nováková Jewellery Designer
JSEM
Rose&Mary Fashion
Bohemia
chi-chi
Antipearle
FLOWERS FOR SLOVAKIA
2GD typo*graphic / VOALA nejen papír...
A.M.O.S. DESIGN
EMAGAME

Žádné komentáře:

Okomentovat